vêrá

vêrá
@berf_12
Bir garip boşlukta çivili kaldım.. Büküldü gökyüzü, ayna oldu zaman.. Şeyhim kâinata alışamadım . anitsayac.com
lisans
Batman
Samanyolu ?Batman
73 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Kıyıyı gözden kaybetmeye cesaret etmedikçe insan , yeni okyanuslar keşfedemez.
Edebiyat
Reklam
Ölebilirim genç yaşımda, En güzel şiirlerimi söylemden götürebilirim Şimdi kavak yelleri esiyor başımda, Sevgilim, Seni bir akşam-üstü düşündürebilirim.
Şiir
Kanunları koymak insan için keyifli olsa da , onları çiğnemek daha keyifli gelir. Kanunlar asla hayatın eğlencesini kaçırmak olmamalı ve kanunlar, kişilere ait bir boyunduruk anlamına gelmemelidir. Bu tarz insanlar, güneşe sırtını dönen, sadece kendi gölgelerini görüp bu bölgeyi kanun kabul edenlerdir. Ve güneşin işlevi sadece gölge yaymaktır, yani hayatı sadece kendi çizdikleri kanunlar çerçevesinden görenlerdir. İnsan bu boyunduruğa kendini hapsetmemeli ve önünde eğilmemelidir.
Sayfa 67
Edebiyat