Ölebilirim genç yaşımda,
En güzel şiirlerimi söylemden götürebilirim
Şimdi kavak yelleri esiyor başımda,
Sevgilim,
Seni bir akşam-üstü düşündürebilirim.
Kanunları koymak insan için keyifli olsa da , onları çiğnemek daha keyifli gelir. Kanunlar asla hayatın eğlencesini kaçırmak olmamalı ve kanunlar, kişilere ait bir boyunduruk anlamına gelmemelidir. Bu tarz insanlar, güneşe sırtını dönen, sadece kendi gölgelerini görüp bu bölgeyi kanun kabul edenlerdir. Ve güneşin işlevi sadece gölge yaymaktır, yani hayatı sadece kendi çizdikleri kanunlar çerçevesinden görenlerdir. İnsan bu boyunduruğa kendini hapsetmemeli ve önünde eğilmemelidir.