“…ancak saygı görmek adına alt tabaka insanlarından kendini uzak tutmak gerektiğine inanan kişi,yenilgiden korktuğu için düşmandan saklanan bir korkak kadar eleştiriyi hak eder.”
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhumun bulunduğunu öğrettin.
“Tanrı varsa-ki ben olmadığına gerçekten inanıyorum-insan aklının sınırları olduğunu da bilir.Yoksulluğu,haksızlığı,açgözlülüğü,yapayalnızlığı,bütün bu karmaşayı o yaratmadı mı?Mutlaka çok iyi niyetlerle girişmiştir bu işe ama sonuç felaket.”