Diğergam

Diğergam
@berfinyerli
- Ruhun var diye kendini özgür mü sandın ?
En güzel yalanı söylediği için , ona yeniden ăşık oldum de . Çok yalnız uyudum, ama en kalabalık rüyaları gördüm de.Hayatta canın ne çekiyorsa ;###
Sayfa 55
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Olacak gibi değildi, olmadı da zaten...☘
" susuyorum diye salak yerine koyuyorlar susan konuşursa kaldıramaz bilmiyorlar..."
Acılar zamanla geçmez, zaman acılarla geçer...
" müzik dinlerken sessizliğe şahit oldum, bağıra bağıra sustumm."🌙