ᎾᏝᏒİᏨ

ᎾᏝᏒİᏨ
@berfizerrin
Ruhum hayatımdan yoruldu. حافظ

ᎾᏝᏒİᏨ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
1 saatte okudu
·
Okunma: 13 Mayıs 2012 00:00
·
2012 5. kitabı
Vladimir Tumanov
8.6/10 · 6,1bin okunma
Reklam

ᎾᏝᏒİᏨ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
1 saatte okudu
·
Okunma: 13 Mayıs 2012 00:00
·
2012 5. kitabı
Oktay Akbal
8.3/10 · 158 okunma
123
Kendi kendimizin ebedi yolcuları olarak, bizim için olduğumuz şeyden başka manzara yoktur.Hiçbir şeye sahip değiliz, çünkü kendi kendimize sahip değiliz.Hiçbir şeyimiz yok,çünkü hiçbir şey değiliz.Hangi ellerimi uzatayım,hem hangi evrene doğru? Çünkü evren,bana ait değil:Ben,evrenim.
Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
123
Hepimizde miyopluk var,bir tek kendi içimize bakarken kurtuluruz bundan. Sadece düş,bakarak görebilir.
Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
123 / Gittikçe büründüğüm kişilik :)
Vazgeçmek,kendimizi özgür kılmamız demek.Hiçbir şey istememek ise,güç sahibi olmak anlamına gelir. Ruhumun bugüne dek vermediği neyi verebilir bana Çin?Hem ruhum veremediyse bir şeyi,Çin nasıl versin,günün birinde Çin’i görürsem de ruhumla göreceğime göre?
Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam