"Balık baştan kokmasaydı dedim ya, bu 'balik' kelimesi de Hun Türklerinde ülke yönetim merkezine/şehir devletine verilen addır. Asya Hun Devleti, merkeze 'Beşbalık' Uygur Kağanlığı 'Hanbalık' Cengizhan Kağanlığı ise 'Ordubalık' demiştir." Atasözünde ülkedeki/toplumdaki bozulmanın ve yozlaşmanın yönetim merkezinden yani yöneticilerden başlayacağı ve tüm topluma yukarıdan aşağıya doğru yayılacağı anlatılmak istenir.