uyku bozukluğum olduğunu düşünüyor.... Kariyer sahibi bir doktor olsa da, tıp kitapları dışında kitap tanımayan, okumayı sevmeyen bir kişi; karısının, el ayak çekildikten sonra bir şeyler okumak için geç saatlere kadar uyanık kalmasına başka türlü yorumlayamıyor ne yazık ki...
Cenaze törenleri riyakârlığın, ikiyüzlülüğün kol gezdiği yerlerdir” demişti bana. “Ölen kişinin yükünü üzerinden atıp günlük yaşamlarına dönmenin sabırsızlığı içindedir herkes.”