b

b

, bir kitap okudu
8/10
·200 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2020 11. kitabı
Sezgin Kaymaz
8.1/10 · 1.862 okunma
Reklam
"Koca bir hiç. Mesele de bu zaten. Hiç işte... Tadım, tuzum, zevkim, şevkim, mutluluğum, huzurum; hiçbir şeyim kalmadı, inanır mısın?.. Ya da kala kala hiç kaldı. Bomboşum. Her şey itici, anlamsız, amaçsız geliyor artık. Kopmak istiyorum, uzaklaşmak istiyorum, ama her şey etrafımda dönüyor gene, kaçmaya çalışıyorum, yapışıyor her şey. Bunalıyorum... Nefret..." durdu, yutkundu, baktı bana, sonra kafasını önüne eğdi. " ...ediyorum." dedi " Her şeyden. Bu kadar. Başka söyleyeceğim yok."
Sayfa 137 - April·Kitabı okudu
Edebiyat
"Insanın ağrıları hortlar aşık olunca. En çok da karın ağrıları. Sürekli burulur, acır orta yerin, sürekli canın yanar. Yemeden içmeden kesildi derler ya, bundandır. Için almaz. Aşıktım. Geberiyordum karın ağrısından. Ölecekmişim gibi geliyordu."
Sayfa 38 - April·Kitabı okudu
Edebiyat
"Aşk, aşık olduğunla yekvücut olmakmış Öyle dedi dedem."
Sayfa 13 - April·Kitabı okudu
Edebiyat

b

, bir kitap okudu
8/10
·80 syf.·
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2020 10. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma
Reklam