Resimli kitaplar güzel oluyor. Bazılarında yazılanlar resimlerin, bazılarında resimler yazılanların önüne geçiyor. Bazılarında her ikisi birbirini öyle güzel besliyor ki sizi de doyuruyor.
Bu kitapta resimler yazılanların önüne geçmişti.
Yaşamımız senfoni.
Acı duyarken de sevgiyi daim kılmak.
Yaşadığımız savaşlardan "Başıma gelenler" bencilliğinde sahne çalmamak.
"Ausschwitz'den sonra şiir yazılamaz" diyen Adorno gibi filozoflara kulak asmamak.