O da anlamıştır değerini ama söylememiştir sana. Sen nasıl bazen sevdiğini söylemiyorsun ya,onun gibi işte. Çünkü bazı şeyler yaşanır ama söylenmez. Kalpte kalır sadece sözlere dökülmez. Yani ne sevmiyor sanıp üzül ne de özlemiyor diye yor kendini.
Belki sadece söylemiyor, söyleyemiyordur.