Beste

Sıkıştık mı yalnızlığımız daha koyulaşıyor.
Sayfa 90
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan kendine acır mı? Ben acıyorum.
Edebiyat
Bir aşık bu derece tutarlı davranamaz diyeceğim geliyor ama, anlaşılan her yiğidin kendince bir aşık oluşu var.
Sayfa 54
Edebiyat
Tanrı bilir ama kul da hiç olmazsa kestirebilir.
Sayfa 38
Edebiyat
İnsan alıştıktan sonra karşısındakinin kusurlarını görmez oluyor.
Sayfa 34
Edebiyat