Betüş

Betüş
@bet2
"Yaşam o kadar zengin,o kadar güzel,o kadar fazla ilgi alanıyla dolu ki,bir insanın mutluluğunu,bir başka insanın davranışlarıyla sınırlaması bana çok saçma geliyor..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bu memlekette kocası karısını kıskanır öldürür; oğlan sever, kızı başkasına verirler öldürür; baba, sevdiğine kaçan kızını orospu oldu diye öldürür; kadın, başkasına gitti diye kocasını öldürür; ağabeyi, erkeklerle konuşuyor diye kız kardeşini öldürür..."
Çünkü gerçekten 'en son ölen şey umuttu.'
İnsan
DNA olumsuz duygulara küçülerek tepki veriyordu. Şimdi olumsuz duyguların nasıl bizi dünyanın geri kalanından kopardığını anlayabiliyoruz.
"Ama gözler kördür." dedi küçük prens. "İnsan gözleriyle değil, yüreğiyle bakmalı."