Kitap fuarında dolaşırken kapanmak üzere olan bir yayınevinin çok çok uyguna satılan son kitapları dikkatimi çekmişti. Bu kitabı da kapağından ve arkasında yazanlardan etkilenerek almıştım. Gerektiği değeri görmediğini düşünüyorum. İçeriği oldukça zengin ulaşabilirseniz okumanızı şiddetle tavsiye ederimm.
Kitabı çok sevdim, 70 sayfalık kısa bir öykü olmasına rağmen bana bir çok duyguyu aynı anda yaşattı ve sonunun sizi de oldukça şaşırtacağını düşünüyorum. Keyifli bir akşam geçirmek için çok çok yeterli bir kitap.