"Acımız, kötü bir evlat olmaktan değil, anne-babalarımıza kırgınlıklarımızı meşru kabul edememekten, onlara karşı olumlu hislerimizin yanında olumsuz olanları da dürüstçe suçluluk duymadan sahiplenememekten geliyor."
"İnsanlar bazen bir şeyin tümüyle doğru olduğunu sanırlar, ben böyle şeyleri pek sallamam. Ama birileri bana yaşıma uygun davranmam gerektiğini söylediğinde canım sıkılır. Bazen yaşıma göre daha olgun davrandığım da olur... Ama buna kimse dikkat etmez. İnsanlar hiçbir şeye dikkat etmiyorlar zaten."