btl

btl
@betulszn
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir."
gün olur, alır başımı giderim, denizden yeni çıkmış ağların kokusunda şu ada senin, bu ada benim, yelkovan kuşlarının peşi sıra. ... gün olur, başıma kadar mavi; gün olur, başıma kadar güneş; gün olur, deli gibi...
Sanma ki derdim güneşten ötürü; Ne çıkar bahar geldiyse? Bademler çiçek açtıysa? Ucunda ölüm yok ya.
zamanla nasıl değişiyor insan! hangi resmime baksam ben değilim.