btl

btl
@betulszn
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir."
gün olur, alır başımı giderim, denizden yeni çıkmış ağların kokusunda şu ada senin, bu ada benim, yelkovan kuşlarının peşi sıra. ... gün olur, başıma kadar mavi; gün olur, başıma kadar güneş; gün olur, deli gibi...
Sanma ki derdim güneşten ötürü; Ne çıkar bahar geldiyse? Bademler çiçek açtıysa? Ucunda ölüm yok ya.
zamanla nasıl değişiyor insan! hangi resmime baksam ben değilim.