Betüş

Betüş
@betulyldz1414
@betulyldz1414·
·
sabitlendi
"hayat en çok yalnızken yakalar kendi içinize olan o munis yolculuğunuzu. kızdığınız şeye sevda duyarsınız bazen. gözlerinizde durur sevdanızın çelişkili korkusu. "
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Belki de temel hata sevgiyi bir duygu işi olarak görmekte … Bilinçle dengelenmezse kişinin özgürlüğü pahasına yürüyor.
Herşey birgün biter … Ama şu var; bir şey hiçbir zaman bitirilmeyeceği kararlılığıyla istenebilir …
Bir yaz yağmuru yağdı içime
Ne cevap verir? diye söylemekten korktuğunuz -Seni seviyorum- cümlesi, bir soru değil ki cevabı olsun