Bunu daha önce de demiştim: Üniversitede evlenilecek birini bulmanız çok düşük bir ihtimaldir. Evlilik için bir numaralı gereklilik olgunluktur. Şimdi söyleyin bana; bir üniversite öğrencisi ders çalışırken mi olgunlaşacak yoksa o sertifika bu kurs deyip kariyeri için uğraşırken mi, veya sosyal ortamlarda gezip tozup eğlenırken mi? Kendisini, dünyayı, yaşamı, insanı, tanrıyı keşfedip kişiliğini, hayata bakışını ve genel tutumunu buna adapte edip geliştirmesi o yaştaki bir birey için ağır bir sorumluluk değil mi sizce de? İki insanın onlarca sene beraber yaşayabilmesi her yiğidin harcı olmadığı gibi öyle aşkla açıklanabilecek kadar yüzeysel bir mesele de değil. Dolayısıyla acele etmeyin, birilerinin hayatın sillesini yiyip bolca overthinking yapmasını bekleyin, bu sırada da daha hayırlı bir insan olabilmek için siz de kendinizi demlendirin.