Güçsüzlüğümüzü yaşayabilecek yürekliliği gösterdiğimiz bir anda biri bizi küçümserse , bu onun sorunudur.Aslında için için aynı yürekliliği gösterebilmiş olmayı o da ister , ama abartılmış gururunun tutsağı olduğu için bunu göze alamaz.
Bir kadın için çekilecek acıların en büyüğü bu ; bugüne kadar hiç sevilmediğini hissetmek…İki uçlu bir acıdır bu. Oklardan biri karşı tarafa yönelirken biri de kişinin kendine batar. Sadece onu sevmeyen adamdan değil, kendinden de nefret eder.