Gündüzleri girişimci, geceleri part-time okur. İnsan davranışlarını anlamaya çalışırken kendini çoğu zaman yeni bir kitabın ilk sayfasında bulur. Tam zamanlı hayalperest :)
“Sağlıklı rekabet ne zaman çizgiyi aşıp insanları psikotik biçimlerde davranmaya iten sağlıksız rekabete dönüşür?”
Bu kitapta aklımda bir sürü soru işareti oluştu ancak kitaptaki bu alıntı sizin fikirlerinizi merak etmeme neden oldu.
Hayatımızda bir trajedi olduğunda orada takılıp kalırız sanki çamurun içine saplanmış gibi. Çamurun içindeyken sanki oradan asla çıkamayacakmışız gibi gelir. Ama bize büyük bir hayat dersi verir bu çamurlar: Kendimizi buradan çıkarmak elimizdedir. Sadece bir kez değil, tekrar tekrar defalarca.