Beyza

Beyza
@beyzade__
16 Aralık
5 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Ben ölülerin uyuyan sakin bir insana benzediğini sanırdım, şimdiyse bunun tam tersi olduğunu görüyorum. Uyanık ve sanki bir kavganın ardından öfkeye kapılmış birine benzediğini görüyorum.”
Reklam
"kapıyı kapatmak zorunda kalmış ama pencere kenarında ömür harcamış gibi.."
Yalnızdım, karışıktım Beni tanıyan kimseler yoktu Hiç yoktu İçime kapanıktım
" Eskiyim, renksizim, kimsesizim "
Sayfa 72·Kitabı okudu
"Beni anımsamanı istiyorum. Yalnızca senin anımsaman yeter. Başkalarının unutması hiç umurumda değil."
Sayfa 921 - epub·Kitabı okudu
Edebiyat