İnsanlar,sonu gelmez çekişmeler,kavgalar yüzünden ne kadar geri kaldıklarını,entellektüel gelişme bakımından ne kadar zararlı çıktıklarını anlayabilecekler mi?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tam olarak tanımlayamayacağım bir kitaptı. Son 20 sayfaya kadar içine giremedim ama sonrasında ilginç bir şekilde beni sardı. Ne çok aşırı iyi ne de çok aşırı sıkıcı diyebilirim galiba. Ana karakterin yaşadığı buhranlar oldukça tanıdıktı bana fakat fazla yavaş ilerledi her şey sanırım o yüzden çok özümseyemedim. Her neysee.. Belki başka bir zamanda başka bir ruh haliyle okunduğunda farklı çıkarımlar elde edilebilir...
Uçsuz bucaksız bir evrenin ortasında,tek bir noktaya sıkışıp kalmışken değil kral olmak,etrafımı saran her şeyin kölesi olan ben,kendimi aramakla işe başlıyorum.