Anıları korumak güzeldir.Yalnız her an onlarla yaşamak olmaz.Sonra yaşantın ümitsiz ve sonuçsuz bir çırpınışa döner. Mutsuz olmakla kalmaz, çevrene, hak etmeyenlere de bulaştırırsın. Yalnızlık, tek başına kalmak değil, tek başına kalmaktan kaçmaya çalışmaktır.