Çoğumuz gibi ben de dizisiyle tanıdım bu güzel kitabı. Ama keşke sadece kitabını okumuş olsaydım. Çok güzel, çok nahif buldum. Dizininse güncel konulara kurban edilmiş olduğunu düşünüyorum, kitaptaki haliyle kalsa daha güzel olabilirdi.
Yeşilin Kızı AnneL. M. Montgomery · Koridor Yayınları · 202017,9bin okunma