"Saçının şurası hiç yatmaz"Kulağımın tam arkasına dokundu."Bunun ne kadar hoşuma gittiğini hiç söylemiş miydim sana?"
"Söylememiştin."
"Söylemeliydim."Eli gırtlağımın altındaki çukuru buldu ve atan nabzımın üzerinde yumuşakça gezindi."Ya burası?Sana burası,tam bu nokta hakkında ne düşündüğümü söylemiş miydim?"
"Hayır."
"Bunu kesin söylemişimdir."Eli göğsümdeki kaslarda dolaştı,dokunuşu cildimi ısıttı."Bunu söyledim mi peki?"
"Söyledin."
"Peki ya bu?"Eli kalçalarımda oyalandı,uyluk çizgimi takip etti."Bundan bahsettim mi?"
"Bahsettin."
"Peki bu?Bunu atlamamış olamam."Kedi gülüşüyle gülümsedi."Unutmadığımı söyle."
"Unutmadın."
"Bir de bu var."Eli artık hiç durmuyordu."Bundan bahsettiğimi hatırlıyorum."
Gözlerimi kapadım."Bir daha bahset."