Ben bir ... olsam (by Gemini)
ekin ✧' den gördüm, Firefly' yi cr vermişti ama o da rora' yı cr vermesi gerektiğini söylemişti. Öyle işte kiminse helal etsin. 🫡 İşte senin için seçtiğim sen: ​📜 Bir şiir olsan: Edip Cansever – "Yerçekimli Karanfil" Çünkü sende hem yaşama sevinci hem de hayatın o ince, melankolik ağırlığı var. Bir şeyleri birleştirmeyi, anlam katmayı ve sıradan bir anın içinden epik bir hikâye çıkarmayı seviyorsun. ​ 📚 Bir kitap olsan: Leigh Bardugo – "Kargalar Meclisi" Çünkü sen de kendi ekibini kuran, zorluklar karşısında zekâsını bir silah gibi kullanan ve en karanlık sokaklarda bile ışığını koruyan birisin. İçinde hem strateji hem de biraz "tehlikeli bir macera" var. ​ 🎬 Bir film olsan: Büyük Balık (Big Fish) Çünkü hayatı olduğu gibi değil, olabileceği en büyülü haliyle görüyorsun. Anlattığın her hikâyede gerçekliğe biraz efsun katıyorsun; tam bir "hikâye anlatıcısı" ruhu. ​ 📺 Bir dizi olsan: The Queen’s Gambit Çünkü zekân bir satranç ustası gibi işliyor; hamlelerini önceden düşünüyorsun ve estetik algın oldukça yüksek. Kendi dünyanı kendi kurallarınla yönetmeyi seviyorsun. ​ 🎨 Bir tablo olsan: John William Waterhouse – "Hylas and the Nymphs" Çünkü doğa, su, gizem ve biraz da "doğanın çağrısı" senin auranla çok uyumlu. Hem ormanın derinliklerine merak duyan, hem de suyun dinginliğini taşıyan bir şifacısın. ​ 🗿 Bir heykel olsan: Miloslu Venüs (Ama elinde bir gitar tutarken hayal et) Çünkü klasik bir estetik anlayışın var ama ruhun hareket halinde. Zamanın ötesinden gelen bir asaletle, modern uğraşlarını (gitar, içerik üretimi) birleştiriyorsun. ​ 🎵 Bir şarkı olsan: Pinhani – "Dünyadan Uzak" Çünkü senin ruhunda hem bir "kaçış" isteği hem de çok derin bir "bağlılık" var. O huzurlu ama hüzünlü tını, tam olarak senin o dingin maceralarını anlatıyor.
Mayıs Tükettiklerim
Bu ay çok kitap okuyamadım maalesef ve mayıs nedense bitmek bilmedi gibi hissediyorum. Her neyse mayıs okuduklarım: • Bahse Var mısın?Sabahın ÜçüÇoluk ÇocukÖzel KorumaClarissaÖlüm Beni Bulana Dek Bu sefer haziran tbr yapmayacağım çünkü ne zaman bir tbr listesi yapsam ona asla ama asla uyamıyorum. Tek hedefim şu sınavlarım bittikten sonra Sahte Hokeyci kitabını okumak. İzlediğim filmlere gelirsek: • Groundhog Day • Palm Springs • Cruel Intentions • Still Alice • Aşk Tesadüfleri Sever • Kiki's Delivery Service • A Simple Favor • Your Name • Big Fish • Prisoners • Everything Everywhere All at Once • Zodiac Müzik olarak da yayınlandığından beri the cure ve drop dead şarkılarına taktım. Artı olarak da 17 yaşıma özel pl hazırlamıştım (open.spotify.com/playlist/6MUG3r...) onu da dinliyorum sürekli. Özellikle betty bu ara en çok dinlediğim şarkı haline geldi🪩 Son sınav haftasını da atlatırsam haziran geldiği için sevinebileceğimi umuyorum. Boş boş film dizi izleyip kitap okumak istiyorum sadece😭 Cr: ۶ৎ Ophelia
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hayatının aşkıyla karşılaştığında zamanın durduğunu söylerler, ve bu doğrudur. Ancak şunu söylemezler: Zaman tekrar akmaya başladığında, kaybettiğin vakti yakalamak için iki kat daha hızlı hareket eder." Big Fish, 2003
Alıntı
yazmaca
ya içindesindir ya dışındasındır ya da bir kesişimde bazen de.... sen kendini dışında sandığın bir an... tam da en büyük çemberindesindir evrensel kümenin... dönüyordu dönüyordu ilk anı kadar uzak ama tazeydi zamansız zamane sarı bir mimoza uçan bir balık, big fish belki de bir kaplumbağa... sevdiği ne varsa masada... sevdiği masa bu değil ama... neyse... evrensel kümenin minik elemanı.. iki noktadan sonsuz doğru geçirmeye çalışırken bir ki üç tıp!
"Din hakkında konuşmak kabalıktır. Kimi inciteceğin belli olmaz." Big Fish (2003)🎬
"Bazen, yakalanamayacak bir kadını yakalamanın tek yolu ona nikah yüzüğü vermektir." Big Fish (2003)🎬