Umay Karasahil

Umay Karasahil
@bihayalkitap
senin için şiir yazacaktım istanbul ismini ağrı koyacaktım. oysa bir şiir niyeydi sanki yer içer sevişir miydi sanki bir şiir hamsi ısmarlar mıydı mesela bir şiir insana? fotoğraf çektirebilir miydi mesela hipodromda atlarla? rakı içebilir miydi samatya'da bir şiir uyur muydu kuş gibi başını alıp da kanatlarının altına? oysa bir şiir neydi sanki ben seni ciğerimin köşesindeki arıza kadar sevdim bir şiir seni bu kadar sever miydi sanıyorsun istanbul?
Reklam
İki sigaram kaldı bu gece için Yüzyıla yetecek çocukluğum, İki muhabbet kuşum, Biraz da ateşim var. Dua ediyorum ateşe Vazgeçsin diye beni yakmaktan bu gece Dünyanın bütün sabahları için iki bilet al maviş anne Aman umutsuz bir yer olmasın!
Ben her filmi hatırlarım Sinemaların hiç bitmeyen gecesine sığındığım çok oldu.
Benim söylemek için çırpındığım gecelerde, Siz yoktunuz.
... belki de bir kelebek o kadar memnun ki rüyasından hiç uyanmak istemiyor uykusundan
Reklam