yarım kalmış notalar gibiydi aşklarımız... zemheri karanlığın puslu soğuğunda gözlerimiz dalarken uzaktaki dalgalara, kulaklarımıza çarpardı çığlığı kemanın... ve parmaklar kaskatı kesilirken bir "do" notasında, kalbi acı acı atarak ritim tutardı, gecenin sabahı selamlayan şafağında...
ah serenad, tamamlan ve alma artık ahları, güldür artık aşıkları...