Kumru ve Ben

Kumru ve Ben
@bilememki
Doğdum, yaşarken büyük sevdim, severken büyük kaybettim, kaybederken ölüme baktım.
“Tebessümü yüzüme çok görüyor matemim Güldüğümü gösteren tek resim sende kalmış…”
Reklam
Özlemek
Unuttum zannettiğimde başlıyor hatırlamak Karşımda oturuyorsun bazı geceler, yokken. Meğer gönlümün en güzel mahreminde Uyutuyormuşum sana dair bütün varlarımı. Bir nefes dumana meyil vermedim henüz Umudu kesmedim ne senden ne rabbimden Bekleyişimin adı özlemek, biliyorum Ve eksiltisiz bir minvalde seni bekliyorum.
‘’ İçimde yarım kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı. ‘’
“Arada bin yol, bin hasret…”
‎"Ama içime dokundun bir kere.Parmak izlerin duruyor bakışlarımda.Nereye baksam senden bir iz bırakıyorum.Bu aralar hep kendime suçüstüyüm.Islah olmaz bir özlemim ve korkak bir mantığım var.Tek dinginliğim kelimelerin…”