Ayrılık insanları ayırsa da yürekleri ayıramazmış her zaman, öğrendim. Bunca yıldır ayrı kaldığım suretini, sesini birkaç satır yazıda görebilmek... Bilmiyorum sen misin, değil misin? Hislerim, kalbim, hatıralarımdan süzülen yankılarım sensin diyor. Bütün yarım kalmışlıkları toplamış bir hasret bendeki. Anladım ki, yürekle sevilen yürekte kalırmış, kimsenin yerine kimse sevilmezmiş. Kavuşmak bahanesiymiş sevmelerin. Her şey değişiyor:zaman, yaşam, beden, düşünce, bakış, dünya... Değişmeyen sensizlik, değişmeyen ayrılığa rağmen dimdik ayakta duran sevdam, sana ulaşan yollardan uzak kalışlarıma dair pişmanlıklarım ve sonsuz özlemim.