İmkansızlıkla karşılaşan bir insanın tepkisi, genellikle gerçeklikten uzaklaşmak olur; Sanrılar dünyasına adım atar,alkolle sarılır, isteri krizlerine girer ya da kendini köprüden aşağı atar...
Gözünü binlerin içinde açan, binlerin içinde yetişen biri bu serveti arttıramaz : İstediği şeye sahip olduğu için yalnızca bir takım kaprislerin, saçma bir takım heveslerin ardından koşar.
* Unutmayın: Başlayacaksınız, baştan başlayacaksınız, ortadan değil !!