Sevgi doluydu insanlar; laf olsun diye söylemiyorum, gerçekten sevgi doluydular. Durup durup sarılıyorlardı birbirlerine. Hitaplarının sonu sürekli "-ciğim" ile bitiyordu.
Dünyadaki tek kimsesiz kimse olmayı, dünyadaki pek çok kimsesizden sadece biri olmaya tercih ederdim. Kimsesizlik
öyle bir duygu ki, kimsenin tatmasını istemem.