Aylak Adam

Aylak Adam
@bimemki
Üşensek te yaşamaya çalışıyoruz işte...
Herkes ederi kadar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Boşluğa neden düşer ki insan 🤔🤔
Ölümün de tez olanı
Bak doktor! dedim. Benim hiçbir şeyim yok. Sadece talihsizim.
Puan vermedi·80 syf.··
2020 30. kitabı
Kendi iç dünyasında derinlere dalıp özünü arayan , kendini sorguya çeken ve böylece içindeki "ben"i ortaya çıkarmaya çalışan. Bunun sonucunda insanlığı anlamaya çalışan bir eser. Zweig'in de dediği gibi; "Bir insan kendisini bulduktan sonra , onun bu dunyada kaybedebileceği hiçbir şey yoktur. Ve o kişi kendi içindeki insanlığı anladıktan sonra , bütün insanları anlayacaktır." Ayrıca dönemin psikoloji kitaplarına da taş çıkartır :))
Olağanüstü Bir GeceStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2023171,9bin okunma