Aylak Adam

Aylak Adam
@bimemki
Üşensek te yaşamaya çalışıyoruz işte...
Bak doktor! dedim. Benim hiçbir şeyim yok. Sadece talihsizim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Puan vermedi·80 syf.··
2020 30. kitabı
Kendi iç dünyasında derinlere dalıp özünü arayan , kendini sorguya çeken ve böylece içindeki "ben"i ortaya çıkarmaya çalışan. Bunun sonucunda insanlığı anlamaya çalışan bir eser. Zweig'in de dediği gibi; "Bir insan kendisini bulduktan sonra , onun bu dunyada kaybedebileceği hiçbir şey yoktur. Ve o kişi kendi içindeki insanlığı anladıktan sonra , bütün insanları anlayacaktır." Ayrıca dönemin psikoloji kitaplarına da taş çıkartır :))
Olağanüstü Bir GeceStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2023171,9bin okunma
Adamdaki lükse bakk :))
Fakat siz beni reddetmeden önce ben sizi zaten reddettim.