binkitapokur

binkitapokur
@binkitapokurum
-Bazen yok olmak hiç olmaktan iyidir Olric. +Yok olalım mı efendimiz? -Varmıyız ki Olric? [Oğuz Atay]
Tutunamayanlar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hep geçer diyorlar ya Olric. Sence geçer mi? Geçer elbet efendim; bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer. Ama mutlaka geçer. Oğuz Atay
Kitap Alıntısı
Oğuz Atay
-Bir dilek hakkım vardı, 'Sonsuzluk' diledim Olric -Dileğiniz gerçek oldu mu efendim? -Hayır Olric 'S' harfini biraz kısık sesle söylemişim.
1000Kitap
-Güya o da beni sevmişti Olric. +Öyle söylemişti efendimiz. -Yalanmış Olric. O size yalan söylemedi ki efendimiz, siz ona inandınız...

binkitapokur

, 1000Kitap'a katıldı.