Adın üç kere geçti saçma sapan bir filmde
yalnız olsam çok ağlardım ama annem bakıyordu
otoban dolusu gürültüyü sıkıştırıp beynime
anne dedim, hadi çay koy da içelim..
"Beni affetme... Anlama da... Hayatımın özeti, düzeltilemeyecek kadar vahim bir anlatım bozukluğu... Beni daha fazla konuşturma... Ben susayım, sen ağla... Gusül abdesti alabileceğim kadar gözyaşı biriktir benim için... Sonra beraberce çayıma siyanür karıştıralım. Önce göm beni, sonra anla…"
Komiser yardımcısı Onur çalışkanın isminin yazılı olduğu pirinç levhayı işaret ettim.
"babamın da var bunlardan bir tane"
"ya?baban ne yapıyor tam olarak?"
"Sizinle aynı şeyi.yavaş yavaş çıldırıyor."