Ay.

Ay.
@biraybirkitap
undefined
undefined
undefined
undefined
34 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı

Ay.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·432 syf.·
2022 4. kitabı
Arthur Conan Doyle
8.6/10 · 9,4bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Puan vermedi·440 syf.··
2022 2. kitabı
5/10 Yazar ile çoğu kişi gibi ortalığı kavuran Kafes kitabı ile tanışmış ve çok beğenmiştim. Bu kitabını arka kapağındaki yazısı nedeniyle almış ve konusunu beğenmiştim. Üzülerek söylemek gerekir ise böyle bir konu nasıl bu kadar harcanır, bunu çok iyi bir şekilde okudum kitapta. Gereksiz uzatmalar, kendini sayfalarca tekrarlaması, kişinin iç hesaplaşmaları ile o kadar doldurmuş gibi yazar kitabı olaylar son 30-40 sayfalarında yaşanıyor. Beni hayal kırıklığına uğrattı. Çok daha detaya inebilir, çok daha iyi anlatabilir dahası çok daha iyi bir son olabilirdi. Maalesef beklediğim o gerilimi yaşamadığım, tadı buruk kalan bir kitaptı benim için. Sormak istediğim bir sürü soru varken özellikle. Başka bir kitabını okur muyum? Kafes gibi bir etki bırakabilecek olursa elbette onun dışında sanmıyorum. Konusu: Ormanın derinliklerinde 'Alfabe Oğlanları' adıyla bilinen bir grup çocuğun dış dünya ile bağlantılarını koparıp ne kadar zeki olabileceği, bilime nasıl faydaları olabileceği ile ilgili. NEDEN ÇOCUKLARIN ZEKASI DAHA FAZLA YAZILMADI! ZEKAYA BAYILIRIM! :(((( Bu kadar yazdıktan sonra 1 puan daha kırdım.
Roman
TeftişJosh Malerman · İthaki Yayınları · 20191,383 okunma
2/10
·304 syf.··
2022 1. kitabı
Spoiler var. Hayatımda okuduğum en saçma kitaplar listesi yapsam kesinlikle bu kitapta yerini alır. Güzel bir konu bu kadar mı yanlış anlatılır, onu okuyoruz bu kitapta. 300 sayfalık bir kitap, 4 kişinin ağzından anlatılıyor bunların bazıları bazı yerlerde aynı yerde bulunuyor ama taraflar o kadar farklı şekilde anlatıyor ki olayı aynı anda mıyız diye düşünüyoruz. Ölümlere üzülmüyorsunuz çünkü size geçmiyor. Yakınları ölenler bile aynı gün hiçbir şey olmamış gibi davranıyor, yazılmak için yazılan eski anılarla dolu içeriği. Ya o kadar saçma ki, okula polis geliyor ikinci kata 10 dakika çıkamıyorlar ya sözde koridor çok kısa ama gelemiyorlar. Daha doğrusu polis okula girmiyor bile öğrenciler kendi kendilerini kurtarıyorlar. Elinde silah olan öğrencinin 'Beni dinleyin,' diye kendini yırtıp hiçbir şey dememesi ayrı bir taraf. HİÇ BEĞENMEDİM HİÇ! Sırf bitirmek için okudum ve ne şaşırdım ne beni içine çekti. Bitmek bilmedi. Daha yazarım da sinirim geçmeyecek sanırım. Bir daha bu yazarı tercih etmeyeceğim. 1 saatlik olay 300 sayfa yazılıp nasıl gram ilerlemez, anlayamıyorum. En çok satan listesine nasıl girmiş bu kitap, gibi bir sürü soru sorulabilir. Okumayın, gidin başka bir kitap alın okuyun.
Roman
Bu İş Burada BiterMarieke Nijkamp · Martı Yayınları · 2017341 okunma