❝...Ya da boşver. Eğer ağlamak istiyorsan gözyaşlarını koyver gitsin..Buna karşılık gülümsemeyi asla ama asla unutma.
Gülmek ağlamaktan,
sevgi küskünlüklten iyidir. ❞
‟ Beni affetme, anlamada!...Hayatımın özeti, düzeltilemeyecek kadar vahim bir anlatim bozukluğu...Beni daha fazla konuşturma..Ben susayım, sen ağla. Sonra beraberce çayıma siyanür karıştıralım..Önce göm beni, sonra anla. ”