Gazetenin bizim ruhumuz için kötü olan yanı her şey hakkında nasıl düşünmemiz gerektiğini söylemesi, bütün insanları tek bir kafa haline getirmeye çalışması.
Zamanla anlıyorsunuz insanların kavgaları sizinle değil, gerçekleşmemiş kişilikleri,sevilmemiş çocuklukları, başarılarla gizlemeye çalıştıkları öz değersizlikleri ile. Kötü tavrı kişisel almayın siz bu savaşın sadece nesnesisiniz. Bazen gerçekten tek sorun öznenin kendisinde.