"Hani bazen durduk yere üzülürsünüz ya,durduk yere değildir o hüzün; başkalarının duyması gerekenleri içinize attığınızda onların duyması gerekenleri siz duymuş olursunuz,yani duyduklarınizdir sizi üzen aslında."
Son zamanlarda okuduğum çok çok anlamlı kitaplardan ,,hem dili harika hem de anlattıkları müthişti yaa,,tekrar tekrar okunması gerek diye düşünüyorum ,,bayıldım harikaydı ,, ahh Feribe seninle tanistigima çok çok mutlu oldum
Unutma DersleriNermin Yıldırım · Hep Kitap Yayınları · 20205,5bin okunma