Fakat beni yapayalnız bir salkım söğüt olarak görmeyin ha ! Senelerdir bir garip mezar taşını okşar durur yapraklarım. Kıymetli dert ortağımdir o benim.Her geçen gün daha da yakın olmak istiyorum ona.Kim bilir belki de bu yüzden iyice eğildi şu ihtiyar dallarım