Allah vermek istemeseydi istemek vermezdi.
Allah'ın sendeki bu dertten bir muradı var ki o derdi veriyor , sana müjdedir aslında yanıp yakılmak, kavuşmanın habercisidir ne güzel misal vermişler değil mi : Maddiyatta senden geride olana, maneviyatta senden ileri olana bak .Böylelikle şükrün artar, mutluluğunu artar, gerçekten yaşamaya başlarsın. Herkes ölür ama herkes yaşayamaz. Yaşamak buna bağlıdır işte: Noksanını görmeye, onu ikmal etmek için çalışmaya, iyilere benzeme gayretine nedir yaşamak. Bu da vermekle olur, başkalarını düşünebilmekle olur, diğergam olmakla olur. kimsenin derdiyle dertlenmiyorsan y insan sayılmazsın ,diyor şair.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan sabahtan akşama kadar bir şeyin olmasını bekliyor fakat hiçbir şey olmuyordu. sürekli bekliyor ve yine bekliyor, hiçbir şey olmuyordu . Bekliyor , bekliyor , bekliyor, şakaklara ağrılar girinceye kadar düşünüyor , düşünüyor, düşünüyordu .
Hiçbir şey olmadı. İnsan yalnızdı .Yanlız .Yanlız...