Yarıda bitmesini hiç istemediğim bir kitaptı. Küçük bir çocuğum olmasına rağmen ilk fırsatta elime alıp 3 günde bitirdim. Okurken bazen çok mutlu oldum, bazen hüzünlendim, bazen gözyaşlarıma hâkim olamadım, bazen de Günnur'a çok kızdım. Çok saf, temiz ve yüreğe dokunan bir aşk hikâyesiydi. Şeyma ablanın kalemine zaten hayranım; yine beni şaşırtmadı.