yüsra

Ama yağma yok Ayteni size bırakmam. Alın tek kat elbisemi size vereyim, Cebimde bir on liram var Onu da alın gerekirse. Ben Ayteni düşünürüm, üşümem. Üç kere adını tekrarlarım, karnım doyar. Parasızlık da bir şey mi? Ölüm bile kötü değil Aytensizlik kadar.
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Seninle tanışmamız geçen kışındı. Romandın, gözlerin satır başındı.."
Alıntı
Gelse celâlinden cefâ, Yâhut cemâlinden vefâ, İkisi de cânâ sefâ, Kahrında hoş , lütfun da hoş...
Şiir
Birçok şairin bu kadar romantize edilmesi rahatsız edici gelmeye başladı, başlı başına herkesin bildiği Cemal Süreya , Özdemir Asaf, Turgut Uyar gibi şairler. Sosyal mecralar olmak üzere herkesin dilinden düşmeyen, en az 1-2 şiirine kulak aşınalığı olan insanlar övüp bitiremiyor. Lakin şiir kitaplarını genel olarak ele aldığımızda tabir-i caizse "kadını objeleştirmek ve kadının vücuduna duyulan aşkı biçimlendirmek " olarak şiirleri kullanıyorlar onun dışında da edebi değeri yok bence sadece sondaki ses benzerlikleri kulağa hoş geliyor o kadar. (Her satırına değen şair önerisi olarak Ümit Yaşar Oğuzcan )