Sevgilim, dünyamız çok sıkıcı. Bu nedenle, telepati ya da hayaletler ya da uçan daireler gibi bir şey yok. Dünya kesin kanunlarda yönetiliyor ve dayanılmaz derecede sıkıcı. Yazık ki o kanunlar çiğnenmiyor. Nasıl çiğneyeceklerini bilmiyorlar. Bu yüzden ilginç olsa da UFO için umutlanma.