Orası, benim inandığım cehennemin bekleme odası gibiydi. İçinde aynı zamanda ölemeyenler ve yaşayamayanlar da vardı. Bir ucube sirki gibi... Kanlı bir gösteri...
İzlemesi güç, yaşaması daha güç...
Ölemeyenler ile yaşayamayanlar sirki...
"Birlikte ağlıyoruz. Birlikte ölüyoruz. Birlikte acı çekiyoruz. Ama birliktelik gülemiyoruz. İşte bizden çalınanlar... Küçük bir tebessüm."
"Geri alamayacağız."
"Geri vermeyecekler."