"Dışarıdan bakanlar durumu hemen anlıyorlar ama bunu yaşayan anlamıyor. Bunu için aptal olmak gerekmiyor. Duygular zaten hep aptaldır. Aklı yoktur duyguların."
"Kader deyince sadece doğum ve ölüm gelmemeli insanın aklına. O arada yaşanan bir hayat var. O hayatın bir rengi, bir tadı var. İşte bizim değiştirmemiz gerekenler bunlar."
"Ve son olarak hastalığın sevgisizlikten, şifanın ise her zaman sevgiden, şefkatten geldiğini çok daha iyi biliyorum.
Sevgiyle yaşanacak nice günlere.."