Nietzsche kitap değil aforizmalar sözlüğü yazmış.Kitaptan hem çok şey anladım hem de hiçbir şey anlamadım. Sanırım daha iyi anlamak için ana dil seviyesinde Almanca bilmek gerek. Benim okuduğum ilk felsefe kitaplarından olduğu için de biraz zorladı diyebilirim. Okumak isteyene elimdeki A. Turan Oflazoğlu'nun Cem Yayınevi'ne ait çevirisinin okumalarını tavsiye ediyorum aksi halde kendinizi kitabı 5.kez okurken bulabilirsiniz.
Böyle Söyledi ZerdüştFriedrich Nietzsche · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202447,6bin okunma
Evet kitabın ismi gibi içeriği de aynı şekilde gibi ama ne kadar çok emek verildiğinin farkında olsam da ne okurken yeterince zevk aldığımı ne bir şey kapabildiğimi anladım.O kadar çok detay var ki onların arasından bilgileri ayıklayıp akılda tutmak zor bence okunmasa da olur ama emek için 7 puan