“Her şeyden öte kendine yalan söyleme. Kendine yalan söyleyen ve kendi yalanlarını dinleyen insan, içindeki ve etrafındaki gerçekleri ayırt edemez hale gelir; kendisi ve başkalarına saygı duymamaya başlar. Saygı olmadığı zaman da sevmeyi bırakır.”
200 sayfalık bu kitabı(yarısı resim) 10 günde 20 sayfa çevirerek zar zor okudum.Astrofizikle ilgili iki üç temel kitap okumama rağmen bazı cümlelerde neyden bahsedildiğine dair hiçbir fikir ele alamadım.Benim gibi ortalama zekaya sahip birisiyseniz bazı bölümleri birden fazla kere okumak yararlı olabilir :) Beyin yakmak için birebir bir kitap.Benim elimdeki kitap cidden çok güzel görselleştirilmiş ve bu görseller örneklemelerde çok güzel kullanılmış.Huzur içinde yat Hawking reis...