📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...kim istedi senden, yapmak istemediğini yapmayı? Annen mi söyledi yoksa? Çocuklarına böyle öğütler veren anneler utanmalıdır. Aslında o tür öğütlerin anlamı; kadınların, gördükleri kötü muameleyi sineye çekmek suretiyle daha dayanıklı olacaklarını iddia etmektir. Oysa tam tersine, kadınlar kendilerine kötü davranılmasına izin vermemeli, daha da önemlisi, hiç hoşlanmadıkları şeylerden hoşlanır gibi görünmemeliler."
"Ama herkesten ve her şeyden çok, geleceğimiz dediğimiz o zihinsel ve fiziksel çöplüğe içiyorum. İç sıkıntılarımızın ve kısırlıklarımızın; sağlıklı ve güçlü doğa tarafından hiçbir zaman boyunduruk altına alınamayacağına inanıyorum."