İzmirli Zeze

İzmirli Zeze
Yalnız ve korkmuş olmak herhangi bir yaşta çok kötü ama sanırım en fenası yaşlıyken.
Sayfa 126 - ALTIN KİTAPLAR YAYINEVİ·Kitabı okudu
Reklam
" Sence insan yaptığı hatalardan gerçekten pişmanlık duyar ve tövbe ederse, en mutlu günlerine dönüp sonsuza dek orada yaşayabilir mi? Cennet böyle midir?"
Sayfa 71 - ALTIN KİTAPLAR YAYINEVİ·Kitabı okudu
Öldüklerinde ne bekledikleri ne düşledikleri şeyler bekler insanları
Sayfa 145 - BORDO SİYAH KLASİK YAYINLAR·Kitabı okudu
Eşek samanı altına yeğler
Sayfa 130 - BORDO SİYAH KLASİK YAYINLAR·Kitabı okudu
Gözler kulaklar kötü tanıktır insanlara Ruhları anlamasa dillerinden
Sayfa 123 - BORDO SİYAH KLASİK YAYINLAR·Kitabı okudu
Reklam