ophelia

ophelia
@bodur_
les gens étaient mauvais je me suis réfugié dans les livres
Parmaklarımın altındaki teni sıcaktı,çok sıcak...Hızla inip kalkan göğsüne bakabildiğimde öylece kaldım.İri parmaklarımın altında,pürüzsüz teninde bir yazı vardı.Parmaklarımı oynatıp yazıyı ortaya çıkardım. "Romeo" Birkaç saniye donup kalmışken,onun tatlı sesi eritti beni."İnsan,yarası yarasına denk geleni severmiş" Gülümseyerek fısıldadıktan sonra,kendi parmakları da benim göğsümdeki Juliet'e dokundu tekrar."Ben sana aitim Romeo.Ve sen neredeysen,benim evim orası.İster Verona,ister Brezilya hiç fark etmez.Yeter ki seninle olayım."
Sayfa 463·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

ophelia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·392 syf.·
Beğendi
·
32 günde okudu
·
Okunma: 19 Haziran 2019 00:00
·
2019 1. kitabı
Victoria Aveyard
8.2/10 · 3.458 okunma
"Öğret bana,nasıl unutulur düşünmek?"